Promocja jako instrument strategii marketingowej firmy na wybranych przykładach
Opis
- Autor/Promotor:
- TERLIKOWSKA-ŻEGAŁKO, Anna
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Promocja jako instrument strategii marketingowej firmy na wybranych przykładach
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 85 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3840
- 002 b 1 f a
- 100 1 TERLIKOWSKA-ŻEGAŁKO, Anna
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Promocja jako instrument strategii marketingowej firmy na wybranych przykładach
- 201 f Anna Terlikowska-Żegałko, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a 85 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
- 820 a 3840 b WZ/3840
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/3840
- Data: 2004
- Tytuł: Promocja jako instrument strategii marketingowej firmy na wybranych przykładach
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2004
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/3840
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia