Strategia wprowadzania nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Coca-Cola (Cherry Coke)

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • GÓRNICKA, Katarzyna
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Strategia wprowadzania nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Coca-Cola (Cherry Coke)
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [2], 71, [6] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-3968
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 GÓRNICKA, Katarzyna
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategia wprowadzania nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Coca-Cola (Cherry Coke)
  • 201 f Katarzyna Górnicka, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a [2], 71, [6] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 3968 b WZ/1213

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1213
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia