Strategia produktu i promocji w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Agora S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KOMOROWSKA, Agnieszka
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Strategia produktu i promocji w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Agora S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjaność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 63 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-3971
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KOMOROWSKA, Agnieszka
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategia produktu i promocji w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Agora S.A.
  • 201 f Agnieszka Komorowska, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 63 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjaność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 3971 b WZ/1210

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1210
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia