Strategia promocji wybranych artykułów kosmetycznych na przykładzie firmy funkcjonującej na rynku polskim
Opis
- Autor/Promotor:
- KORDZIŃSKA, Iwona
- STEFAŃSKA, E. promotor
- Tytuł: Strategia promocji wybranych artykułów kosmetycznych na przykładzie firmy funkcjonującej na rynku polskim
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 61 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4075
- 002 b 1 f a
- 100 1 KORDZIŃSKA, Iwona
- 100 1 STEFAŃSKA, E. promotor
- 200 a Strategia promocji wybranych artykułów kosmetycznych na przykładzie firmy funkcjonującej na rynku polskim
- 201 f Iwona Kordzińska, promotor E. Stefańska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 61 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4075 b WZ/1106
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1106
- Data: 1999
- Tytuł: Strategia promocji wybranych artykułów kosmetycznych na przykładzie firmy funkcjonującej na rynku polskim
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1106
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia