Reklama jako metoda kształtowania wizerunku firmy na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Amplico Life
Opis
- Autor/Promotor:
- MAŃKOWSKA-ZBYSIŃSKA, Mariola
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Tytuł: Reklama jako metoda kształtowania wizerunku firmy na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Amplico Life
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 60 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4100
- 002 b 1 f a
- 100 1 MAŃKOWSKA-ZBYSIŃSKA, Mariola
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Reklama jako metoda kształtowania wizerunku firmy na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Amplico Life
- 201 f Mariola Mańkowska-Zbysińska, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 60 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4100 b WZ/1081
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1081
- Data: 1999
- Tytuł: Reklama jako metoda kształtowania wizerunku firmy na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Amplico Life
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1081
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia