Reklama jako metoda kształtowania wizerunku firmy na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Amplico Life

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • MAŃKOWSKA-ZBYSIŃSKA, Mariola
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Reklama jako metoda kształtowania wizerunku firmy na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Amplico Life
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 60 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4100
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MAŃKOWSKA-ZBYSIŃSKA, Mariola
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Reklama jako metoda kształtowania wizerunku firmy na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń Amplico Life
  • 201 f Mariola Mańkowska-Zbysińska, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a 60 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4100 b WZ/1081

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1081
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia