Kształtowanie się rynku wolnokonkurencyjnego w Polsce od 1990 roku ze szczególnym uwzględnieniem roli reklamy
Opis
- Autor/Promotor:
- PIASECKI, Jacek
- BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
- Tytuł: Kształtowanie się rynku wolnokonkurencyjnego w Polsce od 1990 roku ze szczególnym uwzględnieniem roli reklamy
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 57 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4162
- 002 b 1 f a
- 100 1 PIASECKI, Jacek
- 100 1 BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
- 200 a Kształtowanie się rynku wolnokonkurencyjnego w Polsce od 1990 roku ze szczególnym uwzględnieniem roli reklamy
- 201 f Jacek Piasecki, promotor Ż. Boguszewska-Kaczmarek
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 57 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4162 b WZ/1019
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1019
- Data: 1999
- Tytuł: Kształtowanie się rynku wolnokonkurencyjnego w Polsce od 1990 roku ze szczególnym uwzględnieniem roli reklamy
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1019
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia