Kształtowanie się rynku wolnokonkurencyjnego w Polsce od 1990 roku ze szczególnym uwzględnieniem roli reklamy

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • PIASECKI, Jacek
    • BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
  • Tytuł: Kształtowanie się rynku wolnokonkurencyjnego w Polsce od 1990 roku ze szczególnym uwzględnieniem roli reklamy
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 57 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4162
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 PIASECKI, Jacek
  • 100 1 BOGUSZEWSKA-KACZMAREK, Ż. promotor
  • 200 a Kształtowanie się rynku wolnokonkurencyjnego w Polsce od 1990 roku ze szczególnym uwzględnieniem roli reklamy
  • 201 f Jacek Piasecki, promotor Ż. Boguszewska-Kaczmarek
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a 57 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4162 b WZ/1019

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1019
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia