Rola reklamy w budowaniu wizerunku nowej marki handlowej na przykładzie marki IDEA Centertel
Opis
- Autor/Promotor:
- SIENKIEWICZ-KUCHARCZYK, Izabela
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Rola reklamy w budowaniu wizerunku nowej marki handlowej na przykładzie marki IDEA Centertel
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 58 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4245
- 002 b 1 f a
- 100 1 SIENKIEWICZ-KUCHARCZYK, Izabela
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Rola reklamy w budowaniu wizerunku nowej marki handlowej na przykładzie marki IDEA Centertel
- 201 f Izabela Sienkiewicz-Kucharczyk, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a [1], 58 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4245 b WZ/936
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/936
- Data: 1999
- Tytuł: Rola reklamy w budowaniu wizerunku nowej marki handlowej na przykładzie marki IDEA Centertel
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/936
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia