Psychologia reklamy na przykładzie świątecznej kampanii reklamowej TP S.A
Opis
- Autor/Promotor:
- PAWIŃSKA, Dorota
- REJZNER, A. promotor
- Tytuł: Psychologia reklamy na przykładzie świątecznej kampanii reklamowej TP S.A
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzanie, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 72, [11] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dypolomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4293
- 002 b 1 f a
- 100 1 PAWIŃSKA, Dorota
- 100 1 REJZNER, A. promotor
- 200 a Psychologia reklamy na przykładzie świątecznej kampanii reklamowej TP S.A
- 201 f Dorota Pawińska, promotor A. Rejzner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 72, [11] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzanie x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dypolomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4293 b WZ/889
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/889
- Data: 1999
- Tytuł: Psychologia reklamy na przykładzie świątecznej kampanii reklamowej TP S.A
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/889
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia