Psychologia reklamy na przykładzie świątecznej kampanii reklamowej TP S.A

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • PAWIŃSKA, Dorota
    • REJZNER, A. promotor
  • Tytuł: Psychologia reklamy na przykładzie świątecznej kampanii reklamowej TP S.A
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzanie, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 72, [11] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dypolomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4293
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 PAWIŃSKA, Dorota
  • 100 1 REJZNER, A. promotor
  • 200 a Psychologia reklamy na przykładzie świątecznej kampanii reklamowej TP S.A
  • 201 f Dorota Pawińska, promotor A. Rejzner
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a 72, [11] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzanie x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dypolomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4293 b WZ/889

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/889
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia