Image (wizerunek) firmy : metody jego badania i kształtowania
Opis
- Autor/Promotor:
- CHMIELEWSKA, Anna
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Image (wizerunek) firmy : metody jego badania i kształtowania
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 82 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praac dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4400
- 002 b 1 f a
- 100 1 CHMIELEWSKA, Anna
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Image (wizerunek) firmy : metody jego badania i kształtowania
- 201 f Anna Chmielewska, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 82 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praac dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4400 b WZ/782
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/782
- Data: 1999
- Tytuł: Image (wizerunek) firmy : metody jego badania i kształtowania
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/782
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia