Image (wizerunek) firmy : metody jego badania i kształtowania

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • CHMIELEWSKA, Anna
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Image (wizerunek) firmy : metody jego badania i kształtowania
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 82 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praac dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4400
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 CHMIELEWSKA, Anna
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Image (wizerunek) firmy : metody jego badania i kształtowania
  • 201 f Anna Chmielewska, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a 82 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praac dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4400 b WZ/782

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/782
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia