Karta płatnicza jako element obsługi bankowej : analiza kart na przykładzie Centrum Kart i Czeków Banku Pekao S.A. Grupa Pekao S.A.
Opis
- Autor/Promotor:
- LECH, Marzena
- GUDOWSKI, J. promotor
- Tytuł: Karta płatnicza jako element obsługi bankowej : analiza kart na przykładzie Centrum Kart i Czeków Banku Pekao S.A. Grupa Pekao S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 63 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4496
- 002 b 1 f a
- 100 1 LECH, Marzena
- 100 1 GUDOWSKI, J. promotor
- 200 a Karta płatnicza jako element obsługi bankowej : analiza kart na przykładzie Centrum Kart i Czeków Banku Pekao S.A. Grupa Pekao S.A.
- 201 f Marzena Lech, promotor J. Gudowski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 63 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4496 b WZ/686
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/686
- Data: 1999
- Tytuł: Karta płatnicza jako element obsługi bankowej : analiza kart na przykładzie Centrum Kart i Czeków Banku Pekao S.A. Grupa Pekao S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/686
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia