Znaczenie sponsoringu na współczesnym rynku na przykładzie wybranych firm
Opis
- Autor/Promotor:
- BANASZEK, Monika
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Tytuł: Znaczenie sponsoringu na współczesnym rynku na przykładzie wybranych firm
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 54 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4617
- 002 b 1 f a
- 100 1 BANASZEK, Monika
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Znaczenie sponsoringu na współczesnym rynku na przykładzie wybranych firm
- 201 f Monika Banaszek, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 54 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4617 b WZ/565
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/565
- Data: 1999
- Tytuł: Znaczenie sponsoringu na współczesnym rynku na przykładzie wybranych firm
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/565
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia