Procedury obsługi klienta w banku na przykładzie Wielkopolskiego Banku Kredytowego S.A. w Poznaniu

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • PIENIEK, Bożena
    • LISIECKI, M. promotor
  • Tytuł: Procedury obsługi klienta w banku na przykładzie Wielkopolskiego Banku Kredytowego S.A. w Poznaniu
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 72 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4653
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 PIENIEK, Bożena
  • 100 1 LISIECKI, M. promotor
  • 200 a Procedury obsługi klienta w banku na przykładzie Wielkopolskiego Banku Kredytowego S.A. w Poznaniu
  • 201 f Bożena Pieniek, promotor M. Lisiecki
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a 72 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4653 b WZ/529

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/529
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia