Istota i formy działalności marketingowej na przykładzie zakładu gastronomii Hotelu Victoria Intercontinental w Warszawie
Opis
- Autor/Promotor:
- KOŁODKO, Krzysztof
- OBRĘBSKI, T. promotor
- Tytuł: Istota i formy działalności marketingowej na przykładzie zakładu gastronomii Hotelu Victoria Intercontinental w Warszawie
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 213 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4659
- 002 b 1 f a
- 100 1 KOŁODKO, Krzysztof
- 100 1 OBRĘBSKI, T. promotor
- 200 a Istota i formy działalności marketingowej na przykładzie zakładu gastronomii Hotelu Victoria Intercontinental w Warszawie
- 201 f Krzysztof Kołodko, promotor T. Obrębski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
- 215 a 213 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
- 820 a 4659 b WZ/523
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/523
- Data: 1999
- Tytuł: Istota i formy działalności marketingowej na przykładzie zakładu gastronomii Hotelu Victoria Intercontinental w Warszawie
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1999
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/523
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia