Zastosowanie badania marketingowego dla potrzeb określenia popytu na rynku usług ogrodniczych na przykładzie firmy Kwazar

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • JAROTA, Barbara
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Zastosowanie badania marketingowego dla potrzeb określenia popytu na rynku usług ogrodniczych na przykładzie firmy Kwazar
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 55, [17] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4685
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JAROTA, Barbara
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Zastosowanie badania marketingowego dla potrzeb określenia popytu na rynku usług ogrodniczych na przykładzie firmy Kwazar
  • 201 f Barbara Jarota, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a 55, [17] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4685 b WZ/497

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/497
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia