Analiza postaw i zachowań nabywczych klientów jako reakcja na kampanię promocyjną firmy

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • JENDRZEJCZAK, Agnieszka
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Analiza postaw i zachowań nabywczych klientów jako reakcja na kampanię promocyjną firmy
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 42 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4733
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JENDRZEJCZAK, Agnieszka
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Analiza postaw i zachowań nabywczych klientów jako reakcja na kampanię promocyjną firmy
  • 201 f Agnieszka Jendrzejczak, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a 42 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4733 b WZ/449

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/449
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia