Strategia sprzedaży wyrobów szklanych na przykładzie przedsiębiorstwa Minex CEI S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • FEDOROWICZ, Katarzyna
    • LISIECKI, M. promotor
  • Tytuł: Strategia sprzedaży wyrobów szklanych na przykładzie przedsiębiorstwa Minex CEI S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1999
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 64 s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4748
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 FEDOROWICZ, Katarzyna
  • 100 1 LISIECKI, M. promotor
  • 200 a Strategia sprzedaży wyrobów szklanych na przykładzie przedsiębiorstwa Minex CEI S.A.
  • 201 f Katarzyna Fedorowicz, promotor M. Lisiecki
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1999
  • 215 a [1], 64 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1999
  • 820 a 4748 b WZ/434

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/434
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia