Strategia rozwoju firmy na przykładzie DHL Worldwide Express

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • MALEC, Robert
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Tytuł: Strategia rozwoju firmy na przykładzie DHL Worldwide Express
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1998
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 73 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-4908
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MALEC, Robert
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Strategia rozwoju firmy na przykładzie DHL Worldwide Express
  • 201 f Robert Malec, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 1998
  • 215 a [1], 73 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 1998
  • 820 a 4908 b WZ/274

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/274
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia