Metody i środki reklamy na przykładzie Centrum Service Sp. z o.o.
Opis
- Autor/Promotor:
- MACIEJEWSKI, Krzysztof
- PAWLAK, Z. promotor
- Tytuł: Metody i środki reklamy na przykładzie Centrum Service Sp. z o.o.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1998
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 52 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-4944
- 002 b 1 f a
- 100 1 MACIEJEWSKI, Krzysztof
- 100 1 PAWLAK, Z. promotor
- 200 a Metody i środki reklamy na przykładzie Centrum Service Sp. z o.o.
- 201 f Krzysztof Maciejewski, promotor Z. Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1998
- 215 a 52 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1998
- 820 a 4944 b WZ/238
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/238
- Data: 1998
- Tytuł: Metody i środki reklamy na przykładzie Centrum Service Sp. z o.o.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1998
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/238
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia