Badanie preferencji konsumentów na przykładzie proszków do prania
Opis
- Autor/Promotor:
- MATAK, Edyta
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Badanie preferencji konsumentów na przykładzie proszków do prania
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1998
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 55 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-5022
- 002 b 1 f a
- 100 1 MATAK, Edyta
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Badanie preferencji konsumentów na przykładzie proszków do prania
- 201 f Edyta Matak, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1998
- 215 a 55 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1998
- 820 a 5022 b WZ/160
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/160
- Data: 1998
- Tytuł: Badanie preferencji konsumentów na przykładzie proszków do prania
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1998
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/160
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia