Segmentacja rynku a wprowadzenie na rynek nowego produktu na przykładzie usługi Infolinia 800
Opis
- Autor/Promotor:
- MAKUSZYŃSKA, Grażyna
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Segmentacja rynku a wprowadzenie na rynek nowego produktu na przykładzie usługi Infolinia 800
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 1998
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 53, [10] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-5124
- 002 b 1 f a
- 100 1 MAKUSZYŃSKA, Grażyna
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Segmentacja rynku a wprowadzenie na rynek nowego produktu na przykładzie usługi Infolinia 800
- 201 f Grażyna Makuszyńska, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 1998
- 215 a 53, [10] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 1998
- 820 a 5124 b WZ/58
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/58
- Data: 1998
- Tytuł: Segmentacja rynku a wprowadzenie na rynek nowego produktu na przykładzie usługi Infolinia 800
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 1998
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/58
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia