Koncepcja euromarketingu a proces dostosowawczy polskich przedsiębiorstw do integracji z Unią Europejską
Opis
- Autor/Promotor:
- OZDARSKI, Marcin
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Koncepcja euromarketingu a proces dostosowawczy polskich przedsiębiorstw do integracji z Unią Europejską
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 83 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-5225
- 002 b 1 f a
- 100 1 OZDARSKI, Marcin
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Koncepcja euromarketingu a proces dostosowawczy polskich przedsiębiorstw do integracji z Unią Europejską
- 201 f Marcin Ozdarski, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a [1], 83 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
- 820 a 5225 b WZ/3899
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/3899
- Data: 2004
- Tytuł: Koncepcja euromarketingu a proces dostosowawczy polskich przedsiębiorstw do integracji z Unią Europejską
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2004
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/3899
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia