Wpływ public relations na pozycję firmy w otoczeniu na przykładzie sieci komórkowej Era GSM

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • HEBA, Katarzyna
    • PIĄTKOWSKI, Z. promotor
  • Tytuł: Wpływ public relations na pozycję firmy w otoczeniu na przykładzie sieci komórkowej Era GSM
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 72 s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-5958
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 HEBA, Katarzyna
  • 100 1 PIĄTKOWSKI, Z. promotor
  • 200 a Wpływ public relations na pozycję firmy w otoczeniu na przykładzie sieci komórkowej Era GSM
  • 201 f Katarzyna Heba, promotor Z. Piątkowski
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
  • 215 a 72 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
  • 820 a 5958 b WZ/4134

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4134
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia