Marketingowe programy lojalnościowe i ich wpływ na zachowanie klienta
Opis
- Autor/Promotor:
- RAŹNIAK, Grzegorz Lucjan
- STEFAŃSKA, E. promotor
- Tytuł: Marketingowe programy lojalnościowe i ich wpływ na zachowanie klienta
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 86 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-5961
- 002 b 1 f a
- 100 1 RAŹNIAK, Grzegorz Lucjan
- 100 1 STEFAŃSKA, E. promotor
- 200 a Marketingowe programy lojalnościowe i ich wpływ na zachowanie klienta
- 201 f Grzegorz Lucjan Raźniak, promotor E. Stefańska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a [1], 86 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
- 820 a 5961 b WZ/4137
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4137
- Data: 2005
- Tytuł: Marketingowe programy lojalnościowe i ich wpływ na zachowanie klienta
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4137
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia