Strategia działania i rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Hydromir
Opis
- Autor/Promotor:
- TRZEPAŁKA, Mirosław
- SMOLEŃ, A. promotor
- Tytuł: Strategia działania i rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Hydromir
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 83, [8] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-5977
- 002 b 1 f a
- 100 1 TRZEPAŁKA, Mirosław
- 100 1 SMOLEŃ, A. promotor
- 200 a Strategia działania i rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Hydromir
- 201 f Mirosław Trzepałka, promotor A. Smoleń
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a 83, [8] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
- 820 a 5977 b WZ/4153
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4153
- Data: 2005
- Tytuł: Strategia działania i rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Hydromir
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4153
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia