Analiza systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2001 na przykładzie PKP S.A. NZ Warszawa

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • MALISZEWSKA, Elżbieta Teresa
    • URBAŃSKI, W. promotor W.
  • Tytuł: Analiza systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2001 na przykładzie PKP S.A. NZ Warszawa
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 68 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6150
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MALISZEWSKA, Elżbieta Teresa
  • 100 1 URBAŃSKI, W. promotor W.
  • 200 a Analiza systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2001 na przykładzie PKP S.A. NZ Warszawa
  • 201 f Elżbieta Teresa Maliszewska, promotor W. Urbański
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a [1], 68 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
  • 820 a 6150 b WZ/4226

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4226
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia