Analiza systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2001 na przykładzie PKP S.A. NZ Warszawa
Opis
- Autor/Promotor:
- MALISZEWSKA, Elżbieta Teresa
- URBAŃSKI, W. promotor W.
- Tytuł: Analiza systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2001 na przykładzie PKP S.A. NZ Warszawa
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 68 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6150
- 002 b 1 f a
- 100 1 MALISZEWSKA, Elżbieta Teresa
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor W.
- 200 a Analiza systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2001 na przykładzie PKP S.A. NZ Warszawa
- 201 f Elżbieta Teresa Maliszewska, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a [1], 68 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
- 820 a 6150 b WZ/4226
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4226
- Data: 2005
- Tytuł: Analiza systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2001 na przykładzie PKP S.A. NZ Warszawa
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4226
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia