Internet jako narzędzie promocji na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
Opis
- Autor/Promotor:
- CUR, Marcin
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Internet jako narzędzie promocji na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 55 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6156
- 002 b 1 f a
- 100 1 CUR, Marcin
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Internet jako narzędzie promocji na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
- 201 f Marcin Cur, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a [1], 55 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
- 820 a 6156 b WZ/4232
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4232
- Data: 2005
- Tytuł: Internet jako narzędzie promocji na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4232
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia