Segmentacja rynku jako element strategii firmy na wybranych przykładach

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KUŚMIREK, Piotr
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Segmentacja rynku jako element strategii firmy na wybranych przykładach
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 83 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6157
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KUŚMIREK, Piotr
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Segmentacja rynku jako element strategii firmy na wybranych przykładach
  • 201 f Piotr Kuśmirek, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
  • 215 a 83 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
  • 820 a 6157 b WZ/4233

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4233
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia