Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie firmy Wrth Polska Sp. z o.o.
Opis
- Autor/Promotor:
- REK, Marek Paweł
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie firmy Wrth Polska Sp. z o.o.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [4], 78 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6163
- 002 b 1 f a
- 100 1 REK, Marek Paweł
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie firmy Wrth Polska Sp. z o.o.
- 201 f Marek Paweł Rek, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
- 215 a [4], 78 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
- 820 a 6163 b WZ/4239
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4239
- Data: 2005
- Tytuł: Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie firmy Wrth Polska Sp. z o.o.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2005
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4239
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia