Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie firmy Wrth Polska Sp. z o.o.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • REK, Marek Paweł
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie firmy Wrth Polska Sp. z o.o.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [4], 78 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6163
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 REK, Marek Paweł
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategie marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie firmy Wrth Polska Sp. z o.o.
  • 201 f Marek Paweł Rek, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a [4], 78 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
  • 820 a 6163 b WZ/4239

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4239
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia