Funkcje i miejsce marketingu w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • CIEŚLIK, Dariusz
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Funkcje i miejsce marketingu w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [2], 67 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6164
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 CIEŚLIK, Dariusz
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Funkcje i miejsce marketingu w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa
  • 201 f Dariusz Cieślik, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a [2], 67 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
  • 820 a 6164 b WZ/4240

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4240
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia