Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • GORZKOWSKA, Irena
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2005
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 73, [59] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6165
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 GORZKOWSKA, Irena
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP S.A.
  • 201 f Irena Gorzkowska, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2005
  • 215 a 73, [59] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2005
  • 820 a 6165 b WZ/4241

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4241
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia