Analiza rynku samochodów osobowych na przykładzie firmy Mercedes

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KACZMAREK, Marek Stanisław
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Tytuł: Analiza rynku samochodów osobowych na przykładzie firmy Mercedes
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
  • Opis fizyczny: 69 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6410
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KACZMAREK, Marek Stanisław
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Analiza rynku samochodów osobowych na przykładzie firmy Mercedes
  • 201 f Marek Stanisław Kaczmarek, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a 69 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2006
  • 820 a 6410 b WZ/4360

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4360
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia