Narzędzia marketingowe wykorzystywane w sklepach BP w Polsce

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KOSIOR, Adam Marian
    • CETNER, J. promotor
  • Tytuł: Narzędzia marketingowe wykorzystywane w sklepach BP w Polsce
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • Opis fizyczny: [1], 112 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6471
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KOSIOR, Adam Marian
  • 100 1 CETNER, J. promotor
  • 200 a Narzędzia marketingowe wykorzystywane w sklepach BP w Polsce
  • 201 f Adam Marian Kosior, promotor J. Cetner
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a [1], 112 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2006
  • 820 a 6471 b WZ/4400

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4400
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia