Organizacja marketingu w firmie wydawniczej na podstawie wydawnictwa Unit

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • OLESIEJUK, Mariusz Grzegorz
    • PAWLAK Z., promotor
  • Tytuł: Organizacja marketingu w firmie wydawniczej na podstawie wydawnictwa Unit
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • Opis fizyczny: 82 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6547
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 OLESIEJUK, Mariusz Grzegorz
  • 100 1 PAWLAK Z., promotor
  • 200 a Organizacja marketingu w firmie wydawniczej na podstawie wydawnictwa Unit
  • 201 f Mariusz Grzegorz Olesiejuk, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a 82 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2006
  • 820 a 6547 b WZ/4437

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4437
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia