Analiza wybranych rozwiązań systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2000 w przedsiębiorstwie Stacja Obsługi Nissan
Opis
- Autor/Promotor:
- BANASZEK, Piotr
- URBAŃSKI, W. promotor
- Tytuł: Analiza wybranych rozwiązań systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2000 w przedsiębiorstwie Stacja Obsługi Nissan
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
- Opis fizyczny: 81 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6919
- 002 b 1 f a
- 100 1 BANASZEK, Piotr
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Analiza wybranych rozwiązań systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2000 w przedsiębiorstwie Stacja Obsługi Nissan
- 201 f Piotr Banaszek, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 81 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
- 820 a 6919 b WZ/4541
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4541
- Data: 2007
- Tytuł: Analiza wybranych rozwiązań systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2000 w przedsiębiorstwie Stacja Obsługi Nissan
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2007
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4541
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia