Strategia marketingowa w bankowości elektronicznej na przykładzie mBanku
Opis
- Autor/Promotor:
- WALENDZIK, Michał Piotr
- PSZCZÓŁKA, I. promotor
- Tytuł: Strategia marketingowa w bankowości elektronicznej na przykładzie mBanku
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: 64 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6968
- 002 b 1 f a
- 100 1 WALENDZIK, Michał Piotr
- 100 1 PSZCZÓŁKA, I. promotor
- 200 a Strategia marketingowa w bankowości elektronicznej na przykładzie mBanku
- 201 f Michał Piotr Walendzik, promotor I. Pszczółka
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 64 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
- 820 a 6968 b WZ/4573
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4573
- Data: 2007
- Tytuł: Strategia marketingowa w bankowości elektronicznej na przykładzie mBanku
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2007
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4573
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia