Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na przykładzie firmy McDonald's
Opis
- Autor/Promotor:
- SUDOWSKA, Anna
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na przykładzie firmy McDonald's
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: 66 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6970
- 002 b 1 f a
- 100 1 SUDOWSKA, Anna
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na przykładzie firmy McDonald's
- 201 f Anna Sudowska, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 66 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
- 820 a 6970 b WZ/4575
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4575
- Data: 2007
- Tytuł: Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na przykładzie firmy McDonald's
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2007
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4575
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia