Promocja jako element marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa branży kosmetycznej
Opis
- Autor/Promotor:
- JASZCZUK, Elżbieta
- SAJDAKOWSKA, M. promotor
- Tytuł: Promocja jako element marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa branży kosmetycznej
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- Opis fizyczny: 66 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-6978
- 002 b 1 f a
- 100 1 JASZCZUK, Elżbieta
- 100 1 SAJDAKOWSKA, M. promotor
- 200 a Promocja jako element marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa branży kosmetycznej
- 201 f Elżbieta Jaszczuk, promotor M. Sajdakowska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 66 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
- 820 a 6978 b WZ/4583
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4583
- Data: 2007
- Tytuł: Promocja jako element marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa branży kosmetycznej
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4583
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia