Promocja jako element marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa branży kosmetycznej

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • JASZCZUK, Elżbieta
    • SAJDAKOWSKA, M. promotor
  • Tytuł: Promocja jako element marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa branży kosmetycznej
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • Opis fizyczny: 66 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-6978
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JASZCZUK, Elżbieta
  • 100 1 SAJDAKOWSKA, M. promotor
  • 200 a Promocja jako element marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa branży kosmetycznej
  • 201 f Elżbieta Jaszczuk, promotor M. Sajdakowska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
  • 215 a 66 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
  • 820 a 6978 b WZ/4583

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4583
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia