Marketing wyższych uczelni prowadzących wybrany kierunek studiów
Opis
- Autor/Promotor:
- JAREMEK, Robert Jarosław
- SAJECKA, R. promotor
- Tytuł: Marketing wyższych uczelni prowadzących wybrany kierunek studiów
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: 72, [54] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7278
- 002 b 1 f a
- 100 1 JAREMEK, Robert Jarosław
- 100 1 SAJECKA, R. promotor
- 200 a Marketing wyższych uczelni prowadzących wybrany kierunek studiów
- 201 f Robert Jarosław Jaremek, promotor R. Sajecka
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
- 215 a 72, [54] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
- 820 a 7278 b WZ/4640
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4640
- Data: 2007
- Tytuł: Marketing wyższych uczelni prowadzących wybrany kierunek studiów
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2007
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4640
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia