Marketing wyższych uczelni prowadzących wybrany kierunek studiów

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • JAREMEK, Robert Jarosław
    • SAJECKA, R. promotor
  • Tytuł: Marketing wyższych uczelni prowadzących wybrany kierunek studiów
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • Opis fizyczny: 72, [54] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-7278
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JAREMEK, Robert Jarosław
  • 100 1 SAJECKA, R. promotor
  • 200 a Marketing wyższych uczelni prowadzących wybrany kierunek studiów
  • 201 f Robert Jarosław Jaremek, promotor R. Sajecka
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
  • 215 a 72, [54] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2007
  • 820 a 7278 b WZ/4640

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4640
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia