Strategie marketingowe przedsiębiorstw na przykładzie firmy Asmet

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • JĘDRZEJEWSKI, Mariusz
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Strategie marketingowe przedsiębiorstw na przykładzie firmy Asmet
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2008
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
  • Opis fizyczny: 54 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-7708
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JĘDRZEJEWSKI, Mariusz
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategie marketingowe przedsiębiorstw na przykładzie firmy Asmet
  • 201 f Mariusz Jędrzejewski, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
  • 215 a 54 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2008
  • 820 a 7708 b WZ/4803

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4803
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia