Strategie marketingowe przedsiębiorstw na przykładzie firmy Asmet
Opis
- Autor/Promotor:
- JĘDRZEJEWSKI, Mariusz
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Strategie marketingowe przedsiębiorstw na przykładzie firmy Asmet
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2008
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
- Opis fizyczny: 54 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7708
- 002 b 1 f a
- 100 1 JĘDRZEJEWSKI, Mariusz
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategie marketingowe przedsiębiorstw na przykładzie firmy Asmet
- 201 f Mariusz Jędrzejewski, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
- 215 a 54 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2008
- 820 a 7708 b WZ/4803
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4803
- Data: 2008
- Tytuł: Strategie marketingowe przedsiębiorstw na przykładzie firmy Asmet
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2008
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4803
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia