Skuteczność kampanii reklamowej na przykładzie PKO Banku Polskiego

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • OSTAŁOWSKA, Emilia Ewa
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Skuteczność kampanii reklamowej na przykładzie PKO Banku Polskiego
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
  • Opis fizyczny: 53 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-7718
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 OSTAŁOWSKA, Emilia Ewa
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Skuteczność kampanii reklamowej na przykładzie PKO Banku Polskiego
  • 201 f Emilia Ewa Ostałowska, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
  • 215 a 53 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2009
  • 820 a 7718 b WZ/4813

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4813
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia