Warianty form promocji polskiej firmy produkcyjnej przy użyciu technik komputerowych
Opis
- Autor/Promotor:
- DOLACIŃSKI, Dominik Artur
- SKIERNIEWSKI, J. promotor
- Tytuł: Warianty form promocji polskiej firmy produkcyjnej przy użyciu technik komputerowych
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Informatyka i Ekonometria Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
- Opis fizyczny: [1], 76 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7923
- 002 b 1 f a
- 100 1 DOLACIŃSKI, Dominik Artur
- 100 1 SKIERNIEWSKI, J. promotor
- 200 a Warianty form promocji polskiej firmy produkcyjnej przy użyciu technik komputerowych
- 201 f Dominik Artur Dolaciński, promotor J. Skierniewski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
- 215 a [1], 76 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Informatyka i Ekonometria x Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Informatyka i Ekonometria 2009
- 820 a 7923 b WZ/4868
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4868
- Data: 2009
- Tytuł: Warianty form promocji polskiej firmy produkcyjnej przy użyciu technik komputerowych
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Informatyka i Ekonometria 2009
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4868
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia