Projekt procesu realizacji produktów reklamowych dla potrzeb reklamy handlowej przy użyciu technik komputerowych
Opis
- Autor/Promotor:
- MOCEK, Michał
- SKIERNIEWSKI, J. promotor
- Tytuł: Projekt procesu realizacji produktów reklamowych dla potrzeb reklamy handlowej przy użyciu technik komputerowych
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Informatyka i Ekonometria Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
- Opis fizyczny: 52 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7934
- 002 b 1 f a
- 100 1 MOCEK, Michał
- 100 1 SKIERNIEWSKI, J. promotor
- 200 a Projekt procesu realizacji produktów reklamowych dla potrzeb reklamy handlowej przy użyciu technik komputerowych
- 201 f Michał Mocek, promotor J. Skierniewski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
- 215 a 52 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Informatyka i Ekonometria x Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Informatyka i Ekonometria 2009
- 820 a 7934 b WZ/4879
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4879
- Data: 2009
- Tytuł: Projekt procesu realizacji produktów reklamowych dla potrzeb reklamy handlowej przy użyciu technik komputerowych
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Informatyka i Ekonometria 2009
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4879
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia