Metody kształtowania skutecznej kampanii reklamowej na przykładzie TP S.A.
Opis
- Autor/Promotor:
- GIELECIŃSKI, Łukasz
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Metody kształtowania skutecznej kampanii reklamowej na przykładzie TP S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: 66 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8043
- 002 b 1 f a
- 100 1 GIELECIŃSKI, Łukasz
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Metody kształtowania skutecznej kampanii reklamowej na przykładzie TP S.A.
- 201 f Łukasz Gieleciński, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
- 215 a 66 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie 2009
- 820 a 8043 b WZ/4901
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4901
- Data: 2009
- Tytuł: Metody kształtowania skutecznej kampanii reklamowej na przykładzie TP S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie 2009
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4901
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia