Metody kształtowania skutecznej kampanii reklamowej na przykładzie TP S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • GIELECIŃSKI, Łukasz
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Metody kształtowania skutecznej kampanii reklamowej na przykładzie TP S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • Opis fizyczny: 66 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-8043
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 GIELECIŃSKI, Łukasz
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Metody kształtowania skutecznej kampanii reklamowej na przykładzie TP S.A.
  • 201 f Łukasz Gieleciński, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
  • 215 a 66 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie 2009
  • 820 a 8043 b WZ/4901

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4901
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia