Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre
Opis
- Autor/Promotor:
- KALEWSKI, Michał Robert
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2010
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
- Opis fizyczny: 55 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8047
- 002 b 1 f a
- 100 1 KALEWSKI, Michał Robert
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre
- 201 f Michał Robert Kalewski, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
- 215 a 55 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2010
- 820 a 8047 b WZ/4905
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4905
- Data: 2010
- Tytuł: Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2010
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4905
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia