Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KALEWSKI, Michał Robert
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2010
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
  • Opis fizyczny: 55 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-8047
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KALEWSKI, Michał Robert
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym na przykładzie Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre
  • 201 f Michał Robert Kalewski, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
  • 215 a 55 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2010
  • 820 a 8047 b WZ/4905

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4905
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia