Marketingowa strategia produktu na przykładzie firmy P4 Sp. z o.o.
Opis
- Autor/Promotor:
- JÓZWA, Marcin Waldemar
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Marketingowa strategia produktu na przykładzie firmy P4 Sp. z o.o.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2010
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
- Opis fizyczny: 51 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8072
- 002 b 1 f a
- 100 1 JÓZWA, Marcin Waldemar
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Marketingowa strategia produktu na przykładzie firmy P4 Sp. z o.o.
- 201 f Marcin Waldemar Józwa, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
- 215 a 51 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie 2010
- 820 a 8072 b WZ/4930
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4930
- Data: 2010
- Tytuł: Marketingowa strategia produktu na przykładzie firmy P4 Sp. z o.o.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie 2010
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4930
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia