Marketingowa strategia produktu na przykładzie firmy P4 Sp. z o.o.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • JÓZWA, Marcin Waldemar
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Marketingowa strategia produktu na przykładzie firmy P4 Sp. z o.o.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2010
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
  • Opis fizyczny: 51 s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-8072
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JÓZWA, Marcin Waldemar
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Marketingowa strategia produktu na przykładzie firmy P4 Sp. z o.o.
  • 201 f Marcin Waldemar Józwa, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
  • 215 a 51 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Zarządzanie turystyką ekologiczną
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie 2010
  • 820 a 8072 b WZ/4930

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4930
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia