Projekt procedur obsługi klientów systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008 przedsiębiorstwa dystrybuującego energię elektryczną
Opis
- Autor/Promotor:
- PODLASEK, Jerzy Wacław
- URBAŃSKI, W. promotor
- Tytuł: Projekt procedur obsługi klientów systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008 przedsiębiorstwa dystrybuującego energię elektryczną
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2010
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- Opis fizyczny: 74, [13] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8086
- 002 b 1 f a
- 100 1 PODLASEK, Jerzy Wacław
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Projekt procedur obsługi klientów systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008 przedsiębiorstwa dystrybuującego energię elektryczną
- 201 f Jerzy Wacław Podlasek, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
- 215 a 74, [13] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2010
- 820 a 8086 b WZ/4944
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4944
- Data: 2010
- Tytuł: Projekt procedur obsługi klientów systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008 przedsiębiorstwa dystrybuującego energię elektryczną
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2010
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4944
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia