Wyniki wyszukiwania
Techniki sprzedaży w marketingu usług : teoria i praktyka realizacyjna w branży budowlanej
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- JARZĄBEK, Krzysztof Jarosław
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
- Typ: Praca dyplomowa
Motywacja pozapłacowa pracowników w firmie
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- PRZYBYSZ, Joanna
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
- Typ: Praca dyplomowa
Rola marketingowa przedstawiciela handlowego w branży farmaceutycznej
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- LISIK, Sylwia Beata
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Ekologii Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
- Typ: Praca dyplomowa
Reklama jako instrument działalności promocyjnej w ramach wolnego rynku
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- ŚLIWOWSKI, Marcin
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Charakterystyka reklamy na przykładzie Twojego Stylu
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- GOŁĄB, Anna
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Marketing produktów zbożowych na rynku warszawskim na przykładzie piekarni Wiesława Gzika z warszawskiej Ochoty
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- GORCZYCA, Rafał
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Proces selekcji i rekrutacji kadrowej na przykładzie firmy Procter&Gamble : zagadnienia psychologiczne
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- OSUCH, Katarzyna
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Czynniki behawioralne w zachowaniach konsumentów
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- KULKA, Marcin
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Promocja usług Telekomunikacji Polskiej S.A. na przykładzie usług Octopus ISDN
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- TRZASKOWSKA, Helena
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Marketing polityczny w stosunkach międzynarodowych
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- KISIELEWSKA, Aneta
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Efektywność reklamy telewizyjnej na rynku polskim
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- GOLEŃ, Arkadiusz
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Promocja produktów motoryzacyjnych na rynku warszawskim na przykładzie firmy Opel
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- BERNAT, Daniel
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Formy marketingu bezpośredniego w praktyce gospodarczej
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- CHRZEŚCIJAŃSKA, Monika
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Kompleksowa charakterystyka ekonomiczna ośrodka szkoleniowo-konferencyjnego
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- RUSEK, Bożena
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Wprowadzenie marki na rynek na przykładzie korporacji Sokołów S.A.
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- SZAFRAŃSKI, Arkadiusz
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Znaczenie marketingowe badań rynkowych
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- DYTMAN, Cezary
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Kompozycja marketingu mix na przykładzie firmy Optimus S.A.
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- PACIOREK, Arkadiusz
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Cykl życia produktu na rynku na podstawie biur podróży
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- SAWICKA, Wioletta
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Promocja jako forma kontaktu z rynkiem docelowym na przykładzie produktu telefon komórkowy w sieci Plus GSM
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- CHRUŚCIEL, Anna
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Motywacja płacowa pracowników w firmie na przykładzie Thomson Multimedia Spółka z o.o.
- Katalog: WSEiZ DYPLOM
- Autor/Promotor:
- KWIATKOWSKA, Bożena
- SZOSTAK, J. promotor
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Typ: Praca dyplomowa
Wyświetlono rekordy 1-20 z 83