Serwis internetowy jako narzędzie marketingu w firmie produkcyjnej

Library catalog
WSEiZ DIPLOMA
Download bibliographic description

Description

  • Author/supervisor:
    • LISOWSKI, Paweł Michał
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Title: Serwis internetowy jako narzędzie marketingu w firmie produkcyjnej
  • Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2013
  • Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
  • Physical description: [1], 48 s. il. 30 cm
  • Thesis type: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-9548
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 LISOWSKI, Paweł Michał
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Serwis internetowy jako narzędzie marketingu w firmie produkcyjnej
  • 201 f Paweł Michał Lisowski, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2013
  • 215 a [1], 48 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2013
  • 820 a 9548 b WZ/5205

Dublin Core

Copies

  • Signature: WZ/5205
  • Copy location: Czytelnia