Serwis internetowy jako narzędzie marketingu w firmie produkcyjnej

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • LISOWSKI, Paweł Michał
    • PAWLAK, Z. promotor
  • Tytuł: Serwis internetowy jako narzędzie marketingu w firmie produkcyjnej
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2013
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
  • Opis fizyczny: [1], 48 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-9548
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 LISOWSKI, Paweł Michał
  • 100 1 PAWLAK, Z. promotor
  • 200 a Serwis internetowy jako narzędzie marketingu w firmie produkcyjnej
  • 201 f Paweł Michał Lisowski, promotor Z. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2013
  • 215 a [1], 48 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2013
  • 820 a 9548 b WZ/5205

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/5205
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia